![](images/separador_top.png)
Jaime Calderón López Velarde
Mirador
La fabricación de los discursos sobre la formación del profesorado de la niñez en Brasil: Umbral del siglo XXI
The construction of discourses about teachers of childhood education in Brazil: Threshold of the 21st century
Jordelina Beatriz Anacleto Voos y Marília da Costa Morosini
Exploraciones
Adaptation of Multicultural Ideology and Ethnic Tolerante Scales in high school argentine students. Inputs for an Intercultural Education
Daniel Serrani Azcurra
Representaciones de los docentes acerca de la escolarización de personas jóvenes y adultas
Teachers’ Representations about Schooling of Young and Adult People
Mercedes Molina Galarza y Angelina Maselli
Hand making tortillas does not require any informatics lessons: The multiple resources needed for the appropriation of literacy culture and the uses of ICT
Irán Guerrero Tejero
Contrapunto
Necesidades y problemáticas de formación de comunidades indígenas. Primera aproximación
Educational needs and problems in the indigenous communities. First approach
Virginia Paula Porras Ruiz
![](images/separador_bottom.png)